tisdag 5 september 2017

Inredningsuppdrag

Jag har fått förfrågan om att hjälpa till med inredningsuppdrag och det tycker jag är jätteroligt.
Enklast är det i Stockholms området där jag gärna kommer hem och inspirerar och tipsar men jag hjälper gärna till även utanför Stockholm men då kan jag tyvärr inte komma hem, då blir hjälpen i stället via bilder och mailkontakt.
Är du intresserad, tveka inte att maila mig på Lovisa@klassiskahem.se

Mail från nöjd kund:

Hej Lovisa,
Vi är som sagt helnöjda med dina tips och idéer och ser verkligen fram emot att sätta igång.
Jag tycker att du presenterade förslag som låg bortom min föreställning om hur vi kunde använda vår undervåning. Du hjälpte till att flytta oss från en position att "något måste gå att göra" till att veta exakt vad vi ville ha! Du är kunnig, påläst och snabb och har en förmåga att presentera förslag som gör att man kommer över tröskeln. Dina idéer är genomförbara nästan oberoende av plånbok, många fina DIY-lösningar erbjuds som gör att vårt hem med ganska enkla medel når en wow-känsla som passar hela familjen. Stort plus att du tar dig tid att komma på besök och redan då kan visa upp tankar och idéer, också stort plus att du hjälper till att hitta inredningsdetaljer och visar var de kan köpas utan att man behöver besöka de allra exklusivaste affärerna utan helt OK och prisvärda alternativ. Jag tycker du har ett mycket bra koncept som med all säkerhet går att bygga på till olika nivåer beroende på hur mycket hjälp man vill ha. Jag rekommenderar dig mer än gärna till mina vänner och bekanta  (har redan gjort det) och det jag tror utmärker dig särskilt jämfört med andra inredare är just din DIY-touch, dina smakfulla lösningar och tips för att nå ett riktigt fint, mysigt och användbart resultat utan för stora ansträngningar, varken tids- eller kostnadsmässigt.
Well done!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar